فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:حضور جمعی از شاعران در سازمان میراث فرهنگی , توسط نیما ذاکری سعید |

مدیرعامل انجمن شاعران ایران برای مشارکت این انجمن در برنامه‌های فرهنگی و هنری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعلام آمادگی کرد.

 

به گزارش ایسنا، در دیداری که اعضای هیأت مدیره‌ی انجمن شاعران ایران با رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری - محمدعلی نجفی - داشتند، فاطمه راکعی با اشاره به علاقه‌ی اصحاب شعر و ادبیات به میراث فرهنگی و تاریخی کشور، گفت: انجمن شاعران ایران ایده‌ها و طرح‌هایی را برای پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی سازمان دارد که امیدواریم به توسعه‌ی گردشگری فرهنگی کمک کند.

 

وی با اشاره به مصادره‌ی مواردی از میراث معنوی و فرهنگی ایران توسط کشورهای منطقه، اظهار کرد: مزار شعرای نامدار و عرفای ایران، یکی از مقاصد ارزشمند گردشگری فرهنگی است که نیازمند توجه جدی است.

 

او به مزار سلمان هراتی در تنکابن و مقبره‌ی قیصر امین‌پور در گتوند اشاره کرد و از رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای ساخت یادمان این دو شاعر نامدار کمک خواست.

 

در ادامه‌ی این مراسم،‌ رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: امیدوارم با همکاری انجمن شاعران و نهادهای مردم‌نهاد فرهنگی، شاهد گام‌هایی ارزشمند در راستای توسعه‌ی گردشگری فرهنگی و صیانت از میراث تاریخی کشور باشیم.

 

در این مراسم، ساعد باقری، سهیل محمودی و افشین علاء پیشنهادهایی برای تأسیس موزه‌ی شعر و ادبیات، مشارکت نویسندگان کودک و نوجوان در آشنایی کودکان و نوجوانان با میراث فرهنگی و تاریخی و توجه به جایگاه میراث مکتوب خطاب به نجفی مطرح کردند.

 

انتهای پیام



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.